Dibuixant muntayes(1): amb neu

 Dibuixant una pàgina de l'Ornis pel Cavall Fort, em trobo que en una vinyeta molt important hi ha d'haver un paisatge de muntanyes nevades. I han de fer goig...
Així que decideixo treballar-la a part.

 Agafo una foto de model, tot i que, la veritat, no la seguiré gaire. L'Ornis és un còmic infantil-juvenil, i en altres pàgines ja publicades, he comprovat que la neu tal i com la dibuixo queda massa "grisa", massa apagada. Crec que he de fer-la més viva i d'un color més fort perquè quedi bé. Tot i que jo sempre tendeixo a una paleta de colors força apagada (m'agrada així, que hi farem!), miro d'anar polint les gammes de colors que utilitzo en l'Ornis.








  Finalment, i gràcies al photoshop, redueixo una mica el nivell de Magenta per deixar-lo més al meu gust. I ja tinc el fons preparat!


 El resultat m'agrada, crec que quedarà bé. Això no treu, però, que tant en dibuix com en fotografia, és gairebé impossible captar total la bellesa de la natura. Els dibuixants, tret de poquíssimes excepcions, som simples imitadors de la natura.

Comentaris