L'Ornis al Cavall Fort nº1249-1250

 El número de l'agost del Cavall Fort va sortir aquesta pàgina de l'Ornis. Com que l'han posat a la seva web, aquest cop us la puc ensenyar sencera:


 Hum... Què és una de les coses més complicades de fer les pàgines de l'Ornis al Cavall Fort? Doncs que m'agrada que, de tant en tant, tinguin a veure amb l'estació o mes en que sortiran publicades. I com que les pàgines les faig gairebé sis mesos abans... resulta que al pic de l'hivern, faig les de temàtica estival. I a l'inrevés!
Ara estava fent pàgines de temàtica hivernal... Costa de mentalitzar-se quan a fora fa xafogor!

Vet aquí el procés de fer la pàgina...










Comentaris

Gargotaire ha dit…
M'has encuriosit, amb això del mig any. És una exigència editorial, que et fa una por descomunal que t'atropelli la data de publicació, o com va això?
Quim Bou ha dit…
Hola, company!
Mig-mig. Els de Cavall Fort em van demanar de tenir alguna pàgina de marge, per tenir un marge "de seguretat" (per corregir el text, maquetar, etc... amb tranquil·litat). La veritat és que són una gent molt organitzada i planificadora (i no ho dic per fer la pilota!).
També sóc jo que vaig avançar força material, i hem anat mantenint aquest marge de pàgines que en un cas d'emergència ens servirien de coixí. De fet, ignoro si d'altres col·laboradors són tan impacients com jo... :)
Salut!