Els amics del verkami www.secretornis.cat ( i 35): en Joan Puig

 Acabo al secció d'Amics de l'Ornis amb en Joan Puig. Si he pogut fer una bona campanya del verkami (si més no, jo n'estic cofoi) ha estat gràcies a molta gent. Amics, periodistes, autors... però tres és just que els destaqui: en Jose Arnau, dissenyant els flyers, pòsters i gairebé tot el material de campanya, l'Emma Pumarola que va dedicar hores del seu temps lliure a fer un vídeo-tràiler, i en Joan Puig, que des de fa mesos col·labora amb mi rumiant i organitzant la campanya i també és qui va fer el magnífic vídeo-presentació pel verkami. Una gran feina d'un gran amic. Si una cosa tinc de bona, sembla que és que em sé rodejar de gent amb talent.

A més a més, tots tres m'han fet un magnífic pinup, cadascú amb el seu estil ben diferent, però tots tres genials. Avui és el torn d'en Joan, amb aquesta picada d'ullet que els que coneixeu el personatge de l'Orn entendreu i us farà somriure. 

 No me'n puc estar de recordar un entrevista-còmic que em va fer ja fa uns anys. Pertanyia a la sèrie "Els Còmics en Còmic", parlar de còmics en format còmic, una magnífica idea molt ben materialitzada i que estaria molt bé que algun dia pogués tornar a fer. En aquest cas concret, vaig tenir l'honor de convertir-me en personatge i contestar les preguntes dels protagonistes :)



Comentaris