Orn Història Universal nº7, pàgina 7


 Per reis he demanat una cosa que potser és molt complicada: tenir temps, aquest any, per seguir endavant amb Orn, Història Universal.
I és que fa un mes que estic esgarrapant temps d'on puc per anar pintant l'àlbum nº7 d'aquesta saga. La tècnica m'ha dut de corcoll, és el primer cop que pinto tot un còmic tenint la tauleta Cintiq, i tot i les avantatges, sóc un home d'aprendre a poc a poc. Així que segueixo fent els colors plans de base amb el Photoshop, com fins ara, però per les ombres i llums utilitzo la Cintiq i el Clip Studio Paint.
De mica en mica s'omple la pica, i de mica en mica vaig aprenent i sentint-me cada cop més còmode. Realment, són dos eines molt potents i tot just hi estic entreveient el potencial. Sóc lent en adaptar-me? Doncs sí, sóc de la vella generació... Ep, que jo vaig tenir un fax i tot... :P

 Aquí teniu el procés de fer la pàgina per als més curiosos. 











Comentaris

Quim Bou ha dit…
Gràcies, Jose! :)
Alguns l'estem esperant des de fa temps! Té bona pinta.
Quim Bou ha dit…
Gràcies, Marcel!
Ja ho veus, jo no em rendeixo, però no és feina fàcil. Paciència i anar fent :)