Quim&Arn, arribem al Cavall Fort!

El Cavall Fort nº1358, amb una portada preciosa!


 Quina sensació més divertida i estranya ser protagonista d'unes tires!
Tot i que seria més correcte dir coprotagonista... O bé, vaja, essent realistes, comparsa del protagonista, més aviat...

Tot va començar d'una manera ben simple: vaig començar a penjar gags a l'Instagram. Dibuixats com a esbossos ràpids, sense gaires pretensions, eren sobre les meves experiències amb el meu gos, l'Arn. Gairebé tot real! En vaig anar fent, anar fent... No tenia problemes, al contrari, se m'acudien més coses de les que dibuixava. I llavors, vaig pensar... I si li netejo la cara i en faig un projecte?
Evidentment, vaig pensar a proposar-ho als amics del Cavall Fort.
I... vet aquí. No sortim pas a cada número (encara ens fariem pesats, he, he!), però sí que jo i el meu gos anirem traient el cap uns quants cops durant l'any per la revista ;D



Curiosament, publiquem la versió de dos colors, no la de tot color.  Si veièssiu la pàgina de la revista ho entendrieu, es tracta de l'index, una pàgina ja molt acolorida i amb molta informació... Queda molt millor així.
 

 Però amb els dos colors.... potser no tothom està content del tot...?
No puc evitar anar fent gags... ;D


Comentaris