El primer còmic que vaig publicar al Cavall Fort (2001)

 Tot recordant antics còmics, avui vull compartir amb vosaltres el primer còmic que vaig publicar al Cavall Fort. Era l'any 2001, i vaig participar en un concurs de còmics que feien. Ehem... digueu-me despistat...  crec que vaig quedar finalista, però no me'n recordo!😅 Però me'l van publicar, cosa que és el que més il·lusió em va fer.
Vaig sortir en una revista dedicada a en Joaquim Carbó!👏

 Es tracta d'un còmic molt anterior a l'Ornis, encara faltaven deu anys perquè se m'acudís fer aquest projecte... tot i que la mala punteria amb la fona l'he fet servir també amb l'Ornis, he, he...
I ja hi surt un gos d'atura! 😀

M'agrada aquest còmic perquè hi vaig aplicar diverses coses que havia après de la meva afició a la història antiga, en aquest cas, als ibers. El títol en una placa de plom, la muralla, el camp frisi, l'ou com a ofrena en al construcció d'una nova casa, ... Vaja, no és il·lustració científica, però vaig mirar de fer-ho prou fidedigne. I "Ban" semblaria més celta que no iber, però... potser era dels poble del sordons o els elísics...😅
 La veritat és que m'ho vaig passar molt bé dibuixant-lo.

 El que sí que crec que ha envellit malament és que devia ser dels primers còmics pintats amb ordinador, i el color, ara, es veu un xic massa mecànic. Però vaja, és el que feia llavors.

Espero que us distregui una estona!
Bon confinament i salut a tothom.







Comentaris