La portada del Cavall Fort nº1389


 No me'n canso mai, de dibuixar l'Ornis! Així que si em demanen de fer una portada... no m'hi penso dos cops!
O potser sí. Però no per acceptar fer-ho, sinó per fer-la 😁
Tinc el costum de fer dos esbossos amb dues versions ben diferents, per mirar de trobar alguna idea una mica curiosa.


 Una de les versions m'agrada perquè em podré lluir en el dibuix, però l'altra... més senzilla, però alhora, molt potent alhora de representar l'estiu, els amics, el temps lliure...
Ja tenim idea.
Però tot i això, miro de provar encara una versió "mixta" i en faig la versió a llapis de totes dues.



 Finalment, però, guanya la portada amb la que menys em puc lluir com a dibuixant, però que representa molt millor el juny.



 A tall de curiositat, primer volia acompanyar aquest dibuix amb el un trosset de cel i un núvol en forma de cavall. Però no acabava de quedar bé en el disseny de la portada, així que... dibuixo un doble motiu ben estiuenc: una papallona i cireres! 😀
(Pels que no ho sapigueu, els insectes del món de l'Ornis són gegants 😱😜)



Comentaris