Un còmic de Tailàndia!



Un amic del Baix Vinalopó, en Peret, m'ha dut aquest còmic de Tailàndia. Crec que no havia vist mai un còmic d'aquell país! Es tracta d'una revista que m'ha recordat als TBOs... històries de continuarà, humor, passatemps... però amb l'estil "manga"! Que curiós! :)

Un amigo del Baix Vinalopó, Peret, me ha traído este cómic de Tailandia. Creo que no había visto nunca un cómic de ese país! Se trata de una revista que me ha recordado a los antiguos TBOs... historias de continuará, humor, pasatiempos... pero con el estilo "manga"! Que curioso! :)

A friend from the Baix Vinalopó, little Peter, has brought me this comic from Thailand. I believe that I have never seen a comic from this country! It is a sort of a magazine that reminds me the ancient TBOs... histories of "to be continued", humor, puzzles... but with manga style. How curious!:)

Comentaris