Saló del Còmic de Barcelona-2013

 Aquest dissabte passat vaig baixar a Barcelona al Saló. Va estar bé, vaig saludar una bona colla d'amics i coneguts que només veig d'any en any. Fent una mica de memòria, l'amic Juanan i en Gonzalo (i l'Ana, que el divendres els vaig dur al Puigsacalm i a Besalú), l'amic Albert Garcia, l'amic Carles Ponsí, la gent de Còmics 22 (bé, aquests els veig més sovint), en Fèlix Sabater (i l'hereu) i la Niki Navarro, en Gargotaire, en Man i família, en TitoEwok, ... i força gent, la veritat. Una mica atabalador, perquè no pots acabar una conversa. De fet, gairebé de vegades no pots ni iniciar-la. Però vaja, això és el saló.








Comentaris

Gargotaire ha dit…
Ei, aparec a la penúltima foto. En termes de revistes del cor això és una "robada" !! :p
Quim Bou ha dit…
Osti!
Ara que m'hi he fixat, és veritat! Quina coincidència, tu! Mira que hi havia gent!
Quina vista que tens! :)

Salut!
Quim
Llop Segarrenc ha dit…
I en Gargotaire, fa fet notar que al seu costat hi surto jo, més ben dit la meva cella dreta, part del front i cabell.

A llarg del que queda d'avui, hauria de fer la crònica del dissabte amb les corresponents firmes i fotos, i penjar-ho al meu blog.

Un cordial salutació.
Quim Bou ha dit…
Llop!
Eres per allà el dissabte? Osti, espero no haver passat pel teu costat i no haver-te dit res... em conec i sóc molt despistat... :P

Salut!
Quim
Llop Segarrenc ha dit…
Sóc el Marc de "L'illa de la mà".
En dir-te el meu nom, llavors ja em vas ubicar amb les firmes de l'any passat, i tampoc vaig pensar en mencionar el meu alter ego virutal: Llop Segarrenc.

Hehehehe.

http://planetasigarra.blogspot.com/2013/04/cronica-del-31e-salo-del-comic-dissabte.html

Quim Bou ha dit…
Maaarc!
No m'ho facis, això! Identifica't amb totes les de la llei...! Ja deia jo que em sonava la teva cara! Quin greu, no haver-te reconegut/identificat amb el teu alter ego! Ho sento, de veritat...
Salut!
Quim
Llop Segarrenc ha dit…
No passa res. És el que passa amb els alter egos... que un no sap amb qui parla o deixa de parlar.

Salut!!!

Marc Mensa "Llop Segarrenc"