Saló del Còmic de Barcelona

 Aquest dissabte seré a Barcelona, al Saló del Còmic. Suposo que hi podré entrar perquè com a soci de l'APIC tindré una entrada, perquè encara no he rebut cap invitació. O ara s'havia de demanar cada any? La veritat és que fa uns anys m'hauria preocupat, però ara... Pos bueno, pos fale, pos m'alegro.
Em trobareu, si us fa gràcia, a l'estand de la Llibreria 22 (de 12 a 13h.) i a l'estand de Dolmen (de 17 a 18h.)
I també em trobareu voltant pel saló la resta del dia: doneu-vos a conèixer! Però no m'ho tingueu en compte, per a mi, un lloc amb més de deu persones ja és una multitud i en aquests tipus de llocs m'atabalo força, la veritat...

He trobat un grapat de dedicatòries, una mica de tot, de genèriques i de fetes a gent amb un tema concret.
















Comentaris