Curiosa història d'una petita il·lustració (al Cavall Fort)

 Hi ha dies en que un està inspirat, que tot surt a la primera. Hi ha dies, però...
Vet aquí el cas d'una petita il·lustració pel Cavall Fort. El petit i interessant text tractava dels diferents animals i vegetals que es trobaven a Euràsia i Amèrica. De com, si no hi hagués hagut un intercanvi, a Amèrica no hi haurien hagut cavalls,  a Europa no menjaríem xocolata, etc...

Vet aquí que la meva primera proposta agafo una frase del text: "Us imagineu una pel·lícula western sense cavalls?" i m'hi llanço de caps... I ja comencem bé, en faig dues versions.



 Però... és cert que agafo una petita part per il·lustrar tot el text, així que busco dibuixar quelcom que sigui més representatiu del text. Ha de tractar cobre l'intercanvi d'espècies. Així que faig una segona versió...

Però... aquí se m'ha escapat la ideologia i el gag és històric/polític. I no es tracta d'això.
En faig una altra versió. Aquest cop... bastant surrealista...


El cas és que per ganes de fer un gag m'estic allunyant massa de l'objectiu de la il·lustració, que és senzillament apuntalar el text. Així que em deixo de punyetes i gags i començo des de zero amb el que serà la versió bona i definitiva jugant amb els dos  tipus de conills.

Vet aquí el final d'aquesta curiosa història d'una petita il·lustració pel Cavall Fort!







Comentaris