La meva col·laboració amb la VII Semana del Cómic de La Laguna (Astrosnicks &Superlopez)


 El meu gra de sorra a una de les exposicions de la  VII Semana del Cómic de La Laguna , en concret la dedicada a l'Escola Bruguera.
Per voler fer alguna cosa diferent, però que em recordava aquells temps, vaig fer els Astrosnicks. I... resulta que no són 100% escola Bruguera, tot i que van ser publicats i dibuixats per gent d'allà... Ehem...
En fi, l'important és la intenció, que diuen.




 Tot fent proves... de tractar de manera més "realista" personatges Bruguera, va i faig un esbós d'en Superlopez/Super Llopis. I... l'acudit em va sortir sol. I a sobre, és dolent...  Però... l'havia de fer. Des d'aquí, demano perdó per fer segons quines comparacions al gran i admirat Jan i a tots els seguidors d'aquest genial personatge.


Comentaris