... i per començar l'any!

 Com deia en l'anterior entrada, vaig deixar reposar les il·lustracions uns dies. I llavors. obro la carpeta i ho veig clar! Ja sé quina portada triar, i ja sé perquè no m'acabava d'agradar del tot!

 La portada gairebé segur que serà aquesta:

 Però, què no m'agrada? El fons. Tapa i molesta la composició dels personatges, que m'agrada com han quedat. És important que al fons hi hagi el castell, ja que, en la portada de l'anterior número, hi sortia el poble. Aquests dos àlbums tracten, sobretot, dels conflictes entre el senyor feudal i els vilatans. Així que, darrera es veurà el castell, però decideixo cambiar de tàctica.

Fent el plomí
Entinto i pinto els tres personatges. El fons, el faré a part.
Afegint el pinzell
El color base
 Ara toca fer el fons. El vull fer "rebaixat", sense línea negra. El photoshop permet treballar retalls de vinyetes o il·lustracions a part i modificar-les. En aquest cas, agafo una vinyeta grosa, amb el castell de lluny, i li trec la línea negra.



 A part, treballo un fons de cel amb núvols. En aquests dos àlbums, plou sempre. Però, al final d'aquest número, surt el sol. Així que dibuixo un núvol carregat de pluja, però en un cel que comença a obrir-se...



 Ja només quedaenganxar els fons. I continuar fent el color de la portada, amb les ombres i els punts llum.

I, després d'algun efecte de pluja... així és com ha quedat. No és que sigui segur que aquesta il·lustració serà la portada de l'Orn Història Universal #6, però ara ja m'agrada força.

Comentaris