Il·lustracions a llapis de l'Orn... nº7!

 No és estrany que em trobi amb algunes hores lliures entre feina i feina. No m'agrada començar una feina a mig matí o mitja tarda... Manies meves. I què faig? De vegades faig esbossos, de vegades preparo entrades per aquest bloc, ... i de vegades faig el manta, no ho negaré pas. Però, de vegades, em sento impulsat a començar una il·lustració que m'he imaginat en algun moment del dia.

 Encara no he acabat de pintar l'Orn Història Universal #6, que ja començo a pensar en el #7. En condicions normals, potser aquesta il·lustració es podria considerar un spoiler, però ja que segurament tardareu a veure res de l'Orn publicat, la penjo aquí perquè aneu veient que vaig treballant en l'Orn.



No en tinc ni idea de si l'acabaré o el faré servir mai. Però mentre feia el llapis... m'ho he passat de conya!

La setmana que ve... Encara més teca!

Comentaris