Felicitacions... més...!

Del gran Sergio Bleda.

Buf! Reconec que em feia gràcia posar al meu bloc les felicitacions que vaig rebent. De fet, és una idea piratejada directament d'en Jorge Ivan al seu bloc Desde Mi Mundo. Però a mesura que van passant els dies, tinc la sensació que m'oblido de gent... En Manuel Darias, les editorials que m'han enviat les felicitacions en carta postal... Buf! No voldria quedar com un desagraït! Ja us demano excuses anticipades a tots els que m'oblido... sóc un desastre desorganitzat...

Buf! Reconozco que me hacía gracia poner a mi blog las felicitaciones que voy recibiendo. De hecho, es una idea pirateada directamente de Jorge Ivan en su blogDesde Mí Mundo. Pero a medida que van pasando los días, tengo la sensación de que me olvido de gente... Manuel Darias, las editoriales que me han enviado las felicitaciones en carta postal... Buf! No querría quedar como un desagradecido! Ya os pido excusas anticipadas a todos los que me olvido... soy un desastre desorganitzado...

Buf! I admit that I was eager to hang in my blog the congratulations that I am receiving. In fact, it is an idea directly borrowed from the blog of Jorge Ivan Desde Mi Mundo. But as the days go on, I have the sensation that I forget people... Manuel Darias, the publishing houses that have sent to me the congratulations in postal letter... Buf! I would not like to seem ungrateful! I already ask for anticipated excuses to all the people I might forget... I am a disaster for getting organized...

Comentaris