Centenars de milers de persones somriuen.

Llum verda per la independència! :)
 Francament, jo no sé si érem dos milions, un i mig o 600.000 persones (segons el Govern Civil... ehem, ehem) manifestant-nos a Barcelona el dimarts 11 de setembre. I sabeu què? M'és igual.
Jo el que sí que sé, perquè ho vaig veure amb els meus propis ulls, és una Barcelona col·lapsada. Els carrers del recorregut "oficial" van quedar tan plens que la gent no podia caminar. Als carrers del costat, la gent caminava apilonada. Centenars de milers de manifestants, gairebé tots amb estelades, gent de tota mena, avis, famílies amb nens, catalanoparlants i castellanoparlants duent estelades penjades al coll...
Tothom manifestant-se per la independència del seu país. I ho feia amb alegria i il·lusió: cantant, ballant... somrient!
I, atenció! Ni un sol acte incívic ni cap incident.

Ahir va ser un gran dia festiu i reivindicatiu.
Avui, més esperançats, toca tornar a treballar.

Unes quantes fotos i vídeos:





Això és un carrer lateral...






Comentaris