Novetats al bloc 2012-2013

Benvinguts a la nova temporada del meu bloc. Enguany, trobareu alguns canvis: el primer, que ja no traduiré els textos al castellà i a l'anglès, ja que hi ha una eina del bloc que farà aquesta funció (a dalt a la vostra dreta). El segon canvi, que passo d'una entrada diària a una entrada setmanal. Cada dimecres tindreu una única entrada setmanal, però, per compensar, serà més completa que les diàries que solia fer.
Gràcies per passar-vos per aquí!

Salut!
Quim Bou

Aquest esbós no té res a veure amb aquesta entrada, però mira, m'agrada... :)

Bienvenidos a la nueva temporada de mi blog. Este año, encontraréis algunos cambios: el primero, que ya no traduciré los textos al castellano y al inglés, ya que hay una herramienta del blog que hará esta función (arriba a la derecha). El segundo cambio, que paso de una entrada diaria a una entrada semanal. Cada miércoles tendrá una única entrada semanal, pero, para compensar, será más completa que las diarias que solía hacer. 
Gracias por pasaros por aquí!
Salud!
Quim Bou

Welcome to the new season of my blog. This year, you will find some changes: first, that no longer translate the text into Spanish and English, which is a tool that will block this function (to your right). The second change, that passage of an entry daily entry weekly. Every Wednesday you will have one weekly entry, but to compensate, will be more fully than I used to do daily
Thanks go into here!
Cheers

Quim Bou

Comentaris

Gargotaire ha dit…
Primer comentari.

Apa ja ho he fet :)





P.D. Entenc que baixis el ritme. El que portaves era de bojos.
Unknown ha dit…
Segon comentari.

P.D. Jo també ho entenc però no ho comparteixo. Era una de les meves visites diàries de rutina cada matí. :-(

Jose
Quim Bou ha dit…
Hola!
Gràcies a tots dos!
Jose, a mi també m'agraden els blocs amb entrades diàries, però després de tres anys necessito baixar una mica el ritme... Porto 1600 entrades en aquest bloc... quan ho vaig veure vaig flipar una mica... :)
Salut!
Doncs pels que et llegim setmanalment sembla que mantindràs la mateixa "teca" no? Mentre hi siguis, ens amotllem! :-)
Quim Bou ha dit…
Hola, Eva!
Doncs... ja ho veurem. Però miraré de posar alguna cosa més que un dibuixet o un esbós...
Salut!
Quim