La llar d'infants Pandara (1)


Potser, de la meva feina, la gent coneix menys els encàrrecs "comercials". Llibres de text, publicitat, il·lustració, etc... I, la veritat, m'ho passo molt bé també en aquest aspecte de la meva vida professional. Aquest és el cas de les properes quatre entrades. Es tracta d'una feina per a una llar d'infants, Pandara, de Girona. Volien el disseny d'un personatge i quatre il·lustracions per decorar els finestrals. La veritat, fer aquest tipus d'il·lustració infantil (molt influenciat per en W. Watterson, no em fa res reconèixer-ho), em resulta molt divertit.

Quizás, de mi trabajo, la gente conoce menos los encargos "comerciales". Libros de texto, publicidad, ilustración, etc... Y, la verdad, me lo paso muy bien también en este aspecto de mi vida profesional. Este es el caso de las próximas cuatro entradas. Se trata de un trabajo para una guardería, Pandara, de Girona. Querían el diseño de un personaje y cuatro ilustraciones para decorar unos ventanales. La verdad, hacer este tipo de ilustración infantil (muy influenciado por W. Watterson, no me duele nada reconocerlo), me resulta muy divertido.

I believe that the part of my work less known by the public is the "commercial" orders. Textbooks, publicity, illustration, etc... And, to be honest, I do enjoy this aspect of my professional life. This is the case of the next four posts. It is a work for a nursery, Pandara, in Girona. They wanted the design of a personage and four illustrations to decorate a few large windows. To tell the truth, to do this type of infantile illustration (much influenced by W. Watterson, I don’t mind at all to recognize it), it turns out to be very entertaining to me.

Comentaris