Vacances a la Vall de Cardós (i 3)

Darrera excursió de les vacances a la Vall de Cardós: ens n'anem a conèixer els estanys de Guerossos. Passem altre cop pel bonic nucli de bordes de Noarre (les bordes són arreglades i segones residències, no és pas mal lloc per desconnectar, no). Aquest cop, però, seguim el sender marcat de la Porta del Cel. Anem pujant per la vall, però fem una marrada per pujar fins a l'estany de Flamisella. Des d'allà, anem a trobar altre cop el camí que du al coll de Certascan. Anem pujant i arribem a l'Estany Blau de Guerossos (de fet en són dos de molt junts). Una bona opció seria pujar al Pic de Certascan, però ho deixem per un altre dia. Seguim pujant fins al darrer estany, l'Estany Blanc.

És el que jo, personalment, més trobo a faltar del Pirineu Oriental que tant m'estimo i em sento meu: l'abundància i bellesa dels estanys.
Noarre
La Pleta de Guerossos
L'estany de Flamisella
L'estany Blau de Guerossos (de baix)
L'estany Blanc de Guerossos
L'estany Blau de Guerossos (de dalt)