Dibuixant muntayes(7): l'Orn a la neu... He parlat massa aviat :)

Fa uns dies publicava aquesta entrada:

 Un dia d'aquests em vaig posar al davant de la llibreta d'esbossos i vaig voler copsar la bellesa d'un paisatge nevat. No ho he aconseguit, però, caram! M'ho he passat bé intentant-ho!

 Per cert, abans que el meu amic Ricard Dilmé em sorprengui amb algun paral·lelisme d'aquest dibuix amb algun castell real,  m'avanço i un cop fet el dibuix, m'he adonat que inconscientment he relacionat una mica la neu amb el poble de la Roca (Vilallonga de Ter), que es veu de camí a Ulldeter.


 Doncs bé, he parlat massa d'hora. L'amic Dilmé, home savi i viatjat, m'envia aquestes fotos...


 Pertanyen a Saint Cirq La Popie. És al departament francès del Lot, a la zona centre.

Com diu en Ricard: 
"Un penyal banyat, als seus peus, pel riu Lot i el poble encimbellat dalt seu, dominant-lo l'església. Hi falta el castell, però hi era. Les seves restes encara es poden veure en al pla rocós més alt, a la dreta de la foto.
És un dels pobles catalogats com a "més macos de França" i el 2012 els francesos van votar-lo com a "poble més bonic de França".
També és un refugi d'artistes.
Aprop hi queda Figeac, Cahors, el santuari de Rocamador (imprescindible), la cova de Pech-Merle (santuari d'art rupestre) i l'avenç i coves de Padirac. I de menjar: ànec.
Potser l'Orn hi va anar a fer turisme?"
 Potser l'Orn no, però jo miraré d'anar-hi quan pugui :)
Gràcies, Ricard!

Comentaris