Campanya verkami (www.secretornis.cat): fins aquí hem arribat!


 
 Molta gent em deia que la xifra del verkami era massa alta. Alguns pensaven que era una bogeria... Potser sí. Però ho havia de provar. És d'aquelles coses que has de fer a la vida, que són o blanc o negre. No pots fer-les una mica: ho proves o no ho proves. Jo ho he provat, hi he treballat de valent durant tres mesos (i a estones durant uns quants mesos i anys) i ho he intentat amb totes les meves forces.

 Però ara, quan encara falta una setmana de temps per acabar el termini del verkami, és ben evident que no arribaré a recaptar la xifra demanada. Crec que no cal allargar innecessàriament el termini ja que és impossible arribar a la xifra total, i per tant, avui dono per acabat el verkami www.secretornis.cat
 
 He aprés molt en aquesta campanya, he conegut molta gent i fet molts contactes, i a més, ha estat una mena de curiós sondeig. Molt interessant. Amb això no vull dir que no em sàpiga greu no arribar a la xifra demanada, és clar! Però de tot se n'aprèn, sobretot dels errors propis. Alguns dels meus càlculs han resultat ser certs, però d'altres no. I per aconseguir l'èxit, era necessari que tot rutllés com un rellotge. El risc era alt, però la recompensa més.

 Em quedo amb les bones estones, amb el que he après, i sobretot amb que gairebé tothom m'ha donat un cop de mà quan els ho he demanat. Això no té preu.
 El que sí que té preu és arribar a 7.750 € recaptats. En un verkami dels "normals", això seria un èxit total. I tenint en compte l'allau de verkamis, afegit a la crisi econòmica, no em puc sinó sentir content d'haver tingut tants mecenes i tan sonats... vull dir generosos ;D

 El pla A no ha rutllat. Passem al pla B. No tardareu gaires mesos en saber quin és.


 Gràcies de tot cor a tots els amics i coneguts que m'han donat un cop de mà, i a tots els mecenes que han cregut en la meva idea!
 Salut!
 Quim

Comentaris

rdilme ha dit…
Ànims Quim. El projecte es mereixia tot el teu esforç i la il·lusió que hi has posat. L'Ornis també s'ho mereixia.
Estarem atents al pla B que dius.
Una abraçada ben forta.
Quim Bou ha dit…
Gràcies, Ricard!
Sí... mal català seria si ho deixés córrer després d'una derrota, som una mica més tossuts que això... ;D
Salut!
Quim