Llibres Personalitzats, Ed. Selva (1 de 2)


  Quan em truquen per il·lustrar una novel·la juvenil és molt difícil que no accepti, és una feina que m'agrada i no recordo cap cas que no m'ho passés molt bé fent la feina. Però si es tracta d'una novel·la de la Dolors Garcia i Cornellà, em surt un "sí" automàtic, sense saber ni el format ni el termini ni res.

 Vet aquí la meva darrera col·laboració amb ella i el seu projecte de fer llibres personalitzats per a classes senceres. Visiteu la seva web. Una genial idea, uns llibres genials. A part, m'ha permès ser company de col·lecció de l'amic il·lustrador Xavier Felip. Una feina rodona.

Com acostumo a fer, per als més curiosos us mostro el procés de fer algunes de les il·lustracions. Esbós, llapis, tinta i color.

Una il·lustració interior, en grisos:




 La portada:


 

  La segona portada. No tenia gaire secret. Si puc dibuixar gats, i encara més, dibuixar gatets, és el que faré.






Comentaris