Tres dies a Mallorca (2). Sant Elm-Sa Trapa- s'Esclop


 Excursió pel GR 221 de Mallorca. Surto de Sant Elm i passant per Sa Trapa. Vaig fins al coll de sa Gramola. Allà, podria baixar cap a Andratx. En anar bé de temps, i amb ganes, segueixo el GR i pujo fins a la Mola de s'Esclop. Baixo per un corriol tot carenant: es Moletó, Seient del Bisbe i Puig Batiat. A molts trams el camí està perdut i és un xic emprenyador, pels matolls i les pedres, però no té pèrdua. L'únic tram amb fites i camí un xic clar és a prop de l'àrea de pícnic de Sa Vinya.
Des d'allà, seguint la pista fins a es Capdellà, on agafo un bus per tornar a Palma.
Gran excursió!
Els amics mallorquins ja em van dir que potser no és la zona més bonica de la serra de Tramuntana. Tot i que a mi em va semblar preciós. A trams, espectacular. Però entre el poc temps per a preparar-me l'excursió (comprava el mapa el dia abans de marxar!) i les meves limitacions a transport públic crec que vaig triar prou bé.
Això sí, quina calorada. Fa quinze dies passava fred a Serra Cavallera, amb trams de gel, i a Mallorca em semblava que érem a l'agost... Quin pet de sol! 😅










Comentaris

Pau ha dit…
Hola, Quim. Bones fotos!
Quan tornis per ca nostra, si vols un bon company d'excursió que no li sàpiga greu aturar a prendre apunts, avisa'm! :-)
Quim Bou ha dit…
Gràcies, Pau!
La veritat és que va ser un pim-pam, dimarts vam decidir que venia i dijous agafava l'avió... I només tres dies, o dos, descomptant el viatge d'anada i tornada. Em queden les ganes d'agafar-me una setmana llarga de vacances i venir a fer tota la travessa... Això sí, ja pensant en l'hivern, perquè jo sóc més aviat de fred que no de passar calor :)

Un paisatge molt impressionant, i de tant en tant pensava en les teves vinyetes amb un somriure! Em va fer pensar en uns amics canaris dibuixants, que en veure la natura de la Garrotxa em va dir: ara entenc els paisatges que dibuixes! Cadascú és fill de sa terra, ha, ha! ;D

Una abraçada, mestre!