Taller de Model al Taller Del Barri (30-01-2018)

 Si mai us trobeu un dibuixant que digui que no li cal millorar l'anatomia, de ben segur que:

a/ és un geni del dibuix. Compreu La Grossa perquè és un de cada cent-mil dibuixants.
b/ és un mentider.

 Així que aprofitant que els amics del Taller del Barri fan a Girona mateix taller de model, venço la meva reticència a sortir de casa i hi vaig. Hi tornaré. Un cop al mes, segurament. Perquè no hi ha res com dibuixar sobre model. I... sí, penjaré tots els esbossos que vaig fer. Des dels que m'agraden com han quedat (algun), els que "Psè!" i els que vaig estar a punt d'apunyalar amb el llapis quan alces la vista i t'adones que l'has estat cagant tota l'estona i t'ha sortit un cagarro d'estudi anatòmic. Però aquesta sensació d'error total també forma part del procés de l'aprenentatge... juraria ,vaja, sinó, quines ganes d'auto-fustigar-nos... XD













Comentaris