Especial Paròdies a El Vibora (any 2000?)



 Vet aquí un còmic de la meva època més gamberra. A Ediciones La Cúpula
https://www.lacupula.com/
vaig publicar diversos còmics de gènere negre, social, terror...
La veritat és que guardo molt bon record d'aquella època, sempre em van tractar molt bé en aquella casa. Però amb el temps, els meus gustos van anar canviant i vaig començar primer amb la fantasia i després amb els còmics infantils/juvenils, que obviament, no tenien lloc en aquella editorial.

 Vaig publicar tres o quatre còmics curts a la revista El Víbora, cosa que em va fer molta il·lusió, la veritat. Un va ser aquest petit còmic de dues pàgines. Havia de fer una paròdia... i per variar, vaig despistar-me i/o vaig anar a la meva i vaig fer aquesta auto-paròdia. Per dissimular, amb alguna referència a Pussey del mestre Clowes.

 En fi, una ximperia, un pur divertimento, però bàsicament és per xul·lejar que jo he dinat amb en Crumb. Però em temo que l'anècdota/acudit és 100% real. Des d'aquí, una salutació a tots els mestres que em van patir en la meva adolescència puber-punk  XD.

Comentaris