Il·lustració pel verkami "El Vaile del Vampiro: Ruina Montium" (Sergio Bleda)

 

  Fa tretze anys, l'amic i mestre Sergio Bleda va demanar a alguns col·legues que féssim alguna versió dels seus personatges del seu còmic El Vaile del Vampiro. I tant!

Fa uns dies em va demanar si podia reutilitzar aquesta il·lustració per a fer-la servir com a recompensa pel seu verkami, "El Vaile del Vampiro: Ruina Montium"

Per cert, si us agrada el còmic, no dubteu a participar. En Sergio no distingirà una panòplia de soldat romà republicà d'un d'alt imperial (com el 99% de la població, oi, Juanan?😉😂), però fent còmics... és un mestre 😀

Pel que fa al cas de la meva il·lustració, no només vaig dir-li que encantat de col·laborar, sinó que retocaria algunes coses, tornaria a entintar i pintaria la il·lustració.

Tretze anys separen una il·lustració d'una altra, i crec que es nota. No només tècnicament, les eines són completament diferents, sinó en el traç. Sempre m'ha costat molt que sigui espontani i per tant, menys rígid. Però hi vaig treballant, i crec que es nota. Tant de bo d'aquí a tretze anys em miri la que he fet ara i pensi que la podria fer millor. 😊

 





Comentaris