"El fanzine", un petit còmic del 1998

 

     De vegades busco entre l'arxiu digital més antic. És divertit trobar coses que ni recordaves haver dibuixat.
Aquest petit còmic crec que el vaig fer per a un fanzín, lamento no recordar quin era. Però és que no recordo ni si es va acabar publicant o no... 😅 


    Vaig intentar fer una mena de "The Young Ones" al meu estil i tocant, precisament, el tema de fer un fanzín. Ara el faria molt i molt diferent, però al 98 creia que algun d'aquests gags estaven bé. Sí, jo també em poso les mans al cap amb alguns conceptes🤦😰



    Però potser el que més sobta ara són els detalls, crec. Poca gent tenia un ordinador, no hi havia xarxes socials, i el que us sobtarà més de saber o recordar: llogar un pis era força accessible. No és un gag, no 😶




Comentaris