Dues preguntes



En Gargotaire, com sempre, fent diana amb els seus acudits.

 Jo, personalment, estic encantat de la vida que els grups unionistes* (PP, Ciudadanos, etc...) es manifestin per la unitat d'Espanya. Que venen a reforçar-los amb autobusos? Doncs que vinguin. A veure quants són. A veure si superen els dos milions de independentistes d'aquest any o l'un i mig de l'any passat.

Només tinc dues preguntes:

 Els que parlaven de la "majoria silenciosa" l'11 de setembre també faran servir aquest concepte avui? Els que no han anat a manifestar-se els comptem com a independentistes?

 Les manifestacions al carrer, si són respectuoses i democràtiques, són una expressió legítima del poble. Perfecte. Els referèndums no?

Doncs apa.
Salut i república catalana!

*no parlo dels grups feixistes i neonazis. Vergonya em fa viure en un estat que es defineix com a democràtic però que no els il·legalitza ni els persegueix. Vergonya, Espanya, vergonya!

Comentaris

Gargotaire ha dit…
Totalment d'acord amb tu i gràcies per la floreta! Saps? Com que els meus dibuixos són tirant a galdosos, algun cop he arribat a pensar en proposar-te algun guió de gag que necessiti més elaboració de la que hi estic habituat, per si en fèiem un quatre mans :p

Salut!