Homenatge a El Guerrero del Antifaz (II)

 Fent referència a l'anterior entrada de dimecres, el meu amic Ricard Dilmé m'ha escrit per comentar-me una altra curiositat. Ell, al seu bloc Serrallonga 1640, ja havia comparat els paisatges i castells de l'Orn amb la realitat (si no els heu vist, us els recomano: exemple1, exemple2, exemple3, exemple4, exemple5 i exemple6). Va ser un experiment molt curiós, a mi em va agradar molt. Sobretot, perquè en ocasions jo m'havia inspirat amb la realitat que ell proposava, i en d'altres, no. I és ben cert: la realitat supera la ficció!

Doncs, precisament, en Ricard m'escriu i em comenta que la il·lustració del Guerrero del Antifaz:

... li recorda el poble de Beynac-et-Cazenac, al Perigord Negre francès:

Imatge treta de la wikipèdia
 En aquest món hi ha llocs magnífics, no m'ho negareu pas!
Gràcies, Ricard.

Comentaris