Commission Ornis


 Si fa uns dies l'Edu penjava a Trazos en el Bloc una commission que li vaig fer de l'Orn, ara és el torn de la Susana i la comission que li vaig fer de l'Ornis. Tots dos em van comentar que volien elements arquitectònics, que és del que més els agrada de les meves il·lustracions.
Em fa molta gràcia que arquitectes professionals es fixin en detalls així. Miro de recordar i fixar-me en detalls constructius quan vaig cap al Pirineu, cases antigues, ermites, etc... però no em documento gaire i deixo volar la imaginació. La veritat... sort que és fantasia, perquè si no, la meitat del que dibuixo s'ensorraria! No hi ha cap línia recta i carregues impossibles ;D
(Tot i que no tant com a primera vista un podria pensar, com ha demostrat diverses vegades l'amic Ricard Dilmé: exemple1, exemple2, exemple3, exemple4, exemple5 i exemple6)

Si voleu veure el procés de fer la il·lustració, aquí la teniu.


Comentaris