Els tresors geològics del Paratge Natural de Poblet



 Els que seguiu aquest bloc ja sabeu que una de les meves passions és l'excursionisme, que visc acompanyada de l'intent, impossible d'aconseguir, de reflectir la bellesa dels paisatges a través de la fotografia. Sempre he pensat que quan em jubili aprendré a fer fotos. Mentrestant, intento suplir les meva ignorància amb una càmera de fotos de gamma mitjana (també vigilant el pes, és clar!). No és cap meravella, però és  molt més bona que el fotògraf que la du.
Així que, quan l'Albert Martínez Rius, geòleg i il·lustrador científic, va veure aquesta entrada i em va demanar dues de les meves fotos per posar a la seva guia Els tresors geològics del Paratge Natural de Poblet (feta amb en Marc Tudela) em vaig sentir molt cofoi.
No perquè em cregui un fotògraf professional, sinó precisament per tot el contrari.

Una guia (paper i app) molt didàctica i interessant!

Comentaris