Il·lustracions de l'arxiu antic: en Conan

Esbós de l'any 2.000
 Un dels còmics que em va marcar el final de la infantesa i el començament de l'adolescència va ser en Conan. A 8è d'EGB (érem criatures fins molt tard, llavors), un amic de llavors i d'ara, en Jordi Camps, em va regalar un Espada Salvaje de Conan. Jo havia crescut entre Cavalls Forts, Tretzevents, Mortadel·los, Barrufets... Tots ells grans publicacions, i que han seguit formant part de les meves lectures, però topar-me amb el cimeri va ser obrir la porta al món del còmic per adults. I la Red Sonja i la Bèl·lit, que l'adolescència ja ho té, això.
El cas és que sempre ha apreciat aquest personatge, tot i que al cap de pocs anys vaig quedar cansat de la formula repetitiva i simple dels còmics. És un personatge tremendament desaprofitat. De fet, com a guionista,  vaig fer un esquema de guió de ... 12 episodis! Alguns de molt classics, seguint la fòrmula típica, d'altres amb més teca. Algun dia l'adaptaré i el publicaré. Potser.

Esbós de l'any 2.000

Esbós de l'any 2.011
Esbós de l'any 2.011

Comentaris