Il·lustracions de l'arxiu antic: rastafari guitarrista


 Molt de tant en tant faig "neteja" digital dels arxius i miro les antigues il·lustracions. Aquesta la vaig fer per a la revista Cañamo. El document posa 1997, però podria ser anterior. El color està fet amb el Photoshop i crec que la rata, sense tauleta. La prehistòria, amics. Tot i això, crec que em va quedar prou curiós.
Sincerament, crec que només vaig publicar en aquesta revista perquè hi havia el director al qui li agradaven els meus còmics, més que per afinitat botànica. Quan va plegar, van acabar les col·laboracions.
El cas és que vaig publicar forces pàgines d'humor durant quatre o cinc anys en aquesta revista, creant una petita saga d'un secundari d'en Paku Rata, en Voltor Pinx. Unes 33 pàgines, de les quals només en conservo les 10 últimes (argh). Algun dia les penjaré.
No sé si fa falta dir que volia (pretenia) seguir l'estel·la del mestre Gilbert Shelton
 i els seus Freak Brother's. Encara que sobretot jo era fan d'en Fat Freddy's Cat.

Comentaris