Dijous, dibuix. La portada d'en Guifré al Cavall Fort (2)

La portada que va sortir al Cavall Fort era una segona versió. Vet aquí la primera.

Vaig llençar-me a fer la portada, en tenia moltes ganes. De fet… em vaig oblidar que era una portada! Això és, que té una funció i ha d’encaixar en un disseny establert.
El resultat és que era una il·lustració que ens agradava a tots, però… que tenia problemes amb els textos i el logo. S’enganxaven.

Vam imaginar com quedaria sense arbres a la part superior, però… llavors la il·lustració perdia molta gràcia. Fins i tot vaig provar de fer una franja… res, encara era una solució pitjor.
Era una bona il·lustració, però no una bona portada!

Jo mateix els vaig proposar de refer-la partint de zero. Vaig fer dos esbossos ben diferents.
Al final vam escollir la segona. Més senzilla que la primera, però molt evocadora.
Crec que vam triar bé :)


 



 


Comentaris