Bon nadal i Bon Any 2017 (i 2)

 Aquesta setmana us ensenyo el procés de fer la felicitació de Nadal d'enguany, i la que he fet per la meva mare (és de les poques coses bones que té això de tenir un fill dibuixant).

Començo per la darrera:


La veritat és que no crec que les mallerengues carboneres tinguin un comportament tan social... He de reconèixer que més aviat m'ho han inspirat les orenetes, que sí que he vist agrupant-se així (crec que eren tots orenetes molt joves, segurament germans). Però les orenetes ara són ben lluny, així que tiro d'ocells que encara volten pel meu jardí...

I acabo ensenyant-vos com vaig fer la meva felicitació. Primer, els esbossos, després una primera versió del llapis, la segona versió a llapis i la tinta. Sembla molt més treballada, però... he, he... tiro força de fons pre-dibuixats (ep! però tots són fets meus, és clar!)








Comentaris