Homenatge al Capitán Trueno





 Quan l'amic dibugado Juanan s'embolica en organitzar alguna exposició de còmics o similar, sempre m'hi apunto. Sé que estaré rodejat d'amics i excel·lents autors. A part, sempre és una bona ocasió per experimentar una mica. Aquest cop, els de la Semana del Cómic de La Laguna fan una exposició-homenatge al Capitán Trueno.
Vegeu també l'article de La Opinión.
Sense ser jo un gran entès ni fan del personatge, sí que ho sóc del gran Víctor Mora i l'Ambròs, que per mi representen una generació d'autors que van poder fer bons còmics en males èpoques. Aquí us ensenyo la meva humil participació.



Com és costum, us ensenyo el procés. Descarto la primera il·lustració, i tot que em pensava que aniria a la paperera, al final em va fer servei.


 M'agrada molt més aquest enfocament, així que em poso a treballar en aquesta altra versió.




Finalment, se m'acut d'integrar el llapis de la primera versió per mostrat allò que recorda el vell ... o el que somia el nen...



Perquè... Qui és el Capitán Trueno? El vell, que recorda el passat? O el nen, que veient el seu avi, s'imagina el que passarà? :)

Comentaris