L'arxiu antic: El Corazón Negro (1 de 2)

 I segueixo tirant de fons d'armari per a aquest bloc... i es tracta d'un calaix del fons, de fa setze anys, ni més ni menys. L'any 2.000 publicava el meu primer còmic de fantasia. Llavors va sorprendre a molts lectors, perquè em tenien catalogat com a autor de còmic contemporani, social, humor... Va ser una bona època amb Dude Editorial, on semblava que podíem intentar emular els còmic-books americans (pel format, periodicitat...) L'experiment, però, no va acabar de rutllar.
Aquest còmic va tenir una revifada en ser reeditat per Dolmen, el 2007, fent-ne un bonic recopilatori amb alguns extres. Ara... només els podreu trobar en llibreries de vell, si teniu molta sort.

El dibuix ha envellit malament, es veu l'esforç en detallar cada vinyeta, però tot em quedava molt encarcarat. Només em veig amb cor d'ensenyar les portades i alguns extres curiosos. Però dit això, també he de dir que segueixo molt cofoi del guió. I és que, m'havien agradat tan aquests personatges, que ja tenia (tinc) esquemes de la seqüela i la preqüela. Hum... crec que necessitaria viure 300 anys per dibuixar tot el que tinc planejat... :)






Comentaris