Curiositats de la vida.

Sintonitzant IcatFm, vaig escoltar una cançó que em va agradar molt. La vaig rastrejar a través de la seva web, i vaig anar a parar als Itunes. He acabat comprant en disc... mentre me'l descarregava, he observat amb curiositat que el van publicar originalment al 1971. L'any del meu naixement! És una sensació curiosa. No sé què en pensaria de tot això na senyora Jean Knight, però si d'aquí a uns anys m'assabento d'un cas paral·lel amb els meus còmics, jo, com autor, em sentiria molt cofoi d'haver vençut el marxandatge, la propaganda i les modes. Poca broma!

Sintonizando IcatFm, escuché una canción que me gustó mucho. La rastreé a través de su web, y fui a parar a los Itunes. He acabado comprando en disco ... mientras me lo descargaba, he observado con curiosidad que lo publicaron originalmente en 1971. ¡El año de mi nacimiento! Es una sensación curiosa. No sé qué pensaría de todo eso la señora Jean Knight, pero si de aquí a unos años me entero de un caso paralelo con mis cómics, yo, como autor, me sentiría muy satisfecho haber vencido el merchandising, la propaganda y las modas. Ahí és nada!

Tuning IcatFm, I listened to a song that I liked a lot. I tracked it down through their web page, and I ended up to Itunes. I have ended up buying the record... while I was unloading it, I have observed with curiosity that they published it originally in 1971. The year of my birth! It is a curious sensation. I do not know what would think about it Mrs. Jean Knight, but if in some years I am aware of a parallel case with my comics, I, like author, would feel very satisfied to have broken through the merchandising, the advertising and the fashions. Not bad at all!

Comentaris